1. La inceputul lunii septembrie Fundatia Hategan, in calitatea de organizator, demareaza campania de atragere a copiilor cu varste cuprinse intre 6 si 12 ani din Timisoara care se pot inscrie in Academia BVT pana la finalul lunii (limitele de varsta sunt luate in considerare daca au fost implinite in tot cursul anului calendaristic respectiv). Exceptiile vor fi acceptate doar pentru motive temeinice.
  2. Inscrierea se poate face la link-ul corespunzator afisat pe site-ul www.balulvienez.ro
  3. La momentul inscrierii se va completa un formular de inscriere, in care sunt solicitate cateva date personale ale copilului inscris (si reprezentantului sau legal), care vor fi prelucrate strict in scopul proiectului Balul vienez Timisoara.
  4. Inscrierea este confirmata dupa achitarea sumei de 150 lei, care reprezinta acceptul persoanei de a oferi o donatie in scopul caritabil al evenimentului. Donatiile sunt stranse in contul Fundatiei Hategan si vor achitate mai departe (dupa deducerea costurilor proiectului) catre partenerul nostru caritabil, Fundatia United Way Romania pentru gestionarea centrelor acesteia si in scopul sprijinirii beneficiarilor lor cu o masa calda si acces la educatie.
  5. Suma de 200 lei reprezinta o donatie si este nerambursabila. 
  6. Inscrierea se face in limita locurilor disponibile, maximum de locuri este 100.
  7. Toti copiii inscrisi vor avea acces la Academia BVT care se desfasoara in luna octombrie. 
  8. In cadrul Academiei toti copiii inscrisi vor beneficia de cursuri de dans (vals si alte dansuri de societate), de doua ori pe saptamana, in principiu martea si joia, de la 18:00 la 19:00. 
  9. Nu este necesara o cunoastere prealabila a dansului de catre copiii inscrisi. Academia BVT isi asuma rolul de a-i initia in aceste activitati. 
  10. Participarea la Academie dureaza 1 luna, respectiv 2 luni in cazul in care copilul este selectat ca minidansator, este cu prezenta fizica si se desfasoara la Sala vieneza, pe strada Ady Endre nr. 11 in Timisoara. 
  11. La finalul lunii octombrie, Fundatia Hategan organizeaza pre-selectii pentru editia respectiva a Balului vienez. Acestea sunt necesare pentru ca doar 48 de copii pot participa la programul artistic in sala Teatrului National Timisoara, locatia Balului vienez Timisoara. Comisia de selectie este formata din Diana si Raul Avram, fondatorii clubului de dans Magnum Team si coregrafii evenimentului si Ioana Hategan, presedintele Fundatiei Hategan. Criteriile de selectie sunt: capacitatea copiilor de a-si fi insusit pasii de baza necesari pentru crearea coregrafiilor pentru a debuta, dorinta de a invata, implicarea reala si autentica si interes pentru valorile proiectului. 
  12. Avand in vedere ca valsul este un dans care se danseaza in pereche este necesar ca selectia sa fie realizata prin admiterea a 24 de fete si 24 de baieti. 
  13. Dupa selectie, copiii selectati devin minidansatori si vor continua pregatirea pentru Balul vienez editia din acel an. Vestimentatia si pantofii vor achitate separat, dar vor ramane copiilor (sunt vestimentatii versatile care pot fi folosite ulterior la serbari, aniversari, etc). Participarea copiilor la Balul vienez dupa spectacol este conditionata de participarea ca invitat al unui adult care sa fie responsabil de ei, este gratuita pentru copil si presupune o donatie conform categoriilor de participare pentru adult/adulti.
  14. De asemenea ei, prin reprezentantii lor, vor semna cu organizatorii contracte in care isi vor asuma cu seriozitate calitatea de minidansatori, participarea la toate antrenamentele de pregatire, oricate vor fi necesare pentru asigurarea unui program artistic de cea mai buna calitate, si de asemenea pentru participarea obligatorie atata la repetitia generala cat si la Balul vienez.
  15. La repetia generala (care este o repetitie finala a spectacolului editiei din acel an) minidansatorii isi pot invita persoanele apropiate. Accesul se va face pe baza unei donatii de 50 lei, donatii care vor fi transferate integral catre partenerul nostru caritabil, Fundatia United Way Romania. 
  16. Minidansatorii pot reveni in proiect ori de cate ori doresc in editiilor viitoare, atata timp cat sunt in categoria de varsta.
  17. Parintii sau reprezentantii legali isi dau acordul pentru folosirea fotografiilor sau video-urilor realizate la Balul vienez in scopul promovarii evenimentului sau scopului caritabil al acestuia. Aducem la cunostinta ca evenimentul este in fiecare an inregistrat si difuzat in perioada sarbatorilor de iarna de partenerul nostru media TVR Timisoara, care le poate solicita si interviuri sau interventii. Acestea sunt optionale si pot fi oferite doar de debutantii care isi exprima un consimtamant expres in acest sens.

Contact

Să ținem legătura! Vă oferim cu drag orice informație legată de
Balul Vienez Timișoara.

contact@balulvienez.ro

/BalulVienezTimisoara

Balul Vienez. Toate drepturile rezervate.
Integral Design

Cere oferta

Sunteți interesat de produsul nostru Regulament de participare la Academia Balul Vienez Timisoara - Copii 6-12 ani?

Trimiteți-ne datele dvs. de contact prin formularul de mai jos și vă vom trimite oferta noastră în cel mai scurt timp.